Google Remarketing
Kohdista mainontasi ostoaikeissa oleville potentiaalisille asiakkaillesi
Uudelleenmarkkinointi on kustannustehokas tapa tavoittaa potentiaaliset asiakkaasi, jotka ovat jo aiemmin vierailleet yrityksesi verkkosivustolla ottamatta kuitenkaan yhteyttä.
Jätä yhteydenottopyyntö!
Vain noin 2 % verkkovierailijoistasi konvertoituu, eli tekee yhteydenoton tai muun halutun toimenpiteen ensivierailullaan
Hyödynnä uudelleenmarkkinoinnin voima
Tiesitkö, että keskimäärin vain 2 % kävijöistä konvertoituu asiakkaiksi käydessään nettisivulla ensimmäistä kertaa? Remarketing antaa sinulle uuden mahdollisuuden vakuuttaa sivuiltasi poistuneet kävijät.
- Hanki remarketing-mainoskampanja, joka seuraa sivuiltasi poistuneita kävijöitä, kun he surffaavat muualla netissä.
- Graafikkomme suunnittelemat bannerimainokset saavat ihmiset klikkaamaan ja eli houkuttelee heidät takaisin sivuillesi.
- Asennamme kampanjallesi konversioseurannan, joka kertoo sinulle selkeästi, kuinka tehokasta mainontasi on.
- Voit vapaasti valita kuinka paljon haluat käyttää mainosten klikkauksiin kuukaudessa.
Google uudelleenmarkkinoinnin perushinta on 25 €/kk. Hintaan sisältyy kampanjakuvien suunnittelu, kampanjan tekninen toteutus ja kampanjan kuukausittainen raportointi.
Miksi Google Remarketing?
Palauttaa yrityksesi ostoaikeissa olevien asiakkaiden mieleen
Uudelleenmarkkinointi muistuttaa sivuiltasi poistuneita kävijöitä yrityksesi olemassaolosta näyttämällä heille toistuvasti yrityksesi mainoksia, kun he surffaavat muualla netissä.
Antaa uuden mahdollisuuden vakuuttaa asiakkaat
Uudelleenmarkkinointi antaa yrityksellesi uuden tilaisuuden tehdä asiakkaita tai liidejä niistä 98 %:sta sivujesi kävijöistä, jotka poistuivat sivuiltasi konvertoitumatta, eli tekemättä jotain yritystäsi hyödyttävää toimenpidettä.
Tarjoaa kustannustehokkaan tavan kohdennettuun mainontaan
Remarketing-mainosten klikkaushinnat Googlessa ovat usein huomattavasti edullisempia kuin hakusanoihin perustuvien Google Ads ‑mainosten, joten niillä voi parhaimmillaan saada paljon konversioita edullisemmin.
Näin Remarketing toimii, 3 asiaa
Kaikessa yksinkertaisuudessaan Remarketing on kohdennettua mainontaa, joka kohdistetaan niille ihmisille, jotka ovat jo käyneet yrityksesi kotisivuilla tai niiden tietyllä alasivulla.
1. Mainokset kohdennetaan sivustovierailijoille
Toteutamme tehokkaan Remarketing-mainoskampanjan Googlen omalla mainosjärjestelmällä Google Adsilla. Lisäämme kotisivuillesi remarketing-tagin, jonka avulla Google pystyy seuraamaan sivustosi kävijöitä, kun nämä surffaavat Googlen omissa palveluissa tai yhteistyöverkostoon kuuluvilla sivuilla.
2. Mainoksia näytetään Google Display -verkostossa
Houkuttelevia Remarketing-mainoksia voidaan näyttää kotisivuillasi käyneille potentiaalisille asiakkaille kaikkialla Google Display ‑verkostossa. Se on massiivinen verkosto, jonka arvioidaan tavoittavan jopa 92 % kaikista netin käyttäjistä. Display Network koostuu yli kahdesta miljoonasta sivustosta, videosta ja sovelluksesta.
3. Parhaat tulokset yhdessä hakusanamainonnan kanssa
Google Remarketingista ei kuitenkaan ole hyötyä, jos yrityksen sivuille ei saada ohjattua lainkaan uusia kävijöitä. Siksi yritysten kannattaakin käyttää sekä Google Ads ‑hakusanamainontaa että Google Remarketing -mainontaa samanaikaisesti.
Tehokas mainoskampanja helposti ja edullisesti
Jätä yhteydenottopyyntö!